lauantai 30. kesäkuuta 2012

Kuva shoottiii :D




Nyt ku sain sen järkkärin nii aattelin tehä tälläsen "mukavan"
ja lyhyen photoshootin :3
Rekvisiittana käytin tollast sulosta karkki lasipurkkia, jonka
löysin porvoosta, sellasest ihanast kaupast jos myytiin 
pienii nukeille tarkotettui tavaroita (: 

....














                            



Täs tarkensin enemmä noit käsii, nii toi naama jäi vähä sumeeks .__.








Onhan tää mun Candyki lutunen.. nun




Se katteli maisemia ja vahti meiän taloa :D








 C: Moimoi! 


 ja sit Candy nukahti :3






WHAT DO U THINK?? :D
Toivoisin et tulis kommenttei, ku ei oo tullu mitää nyt 
pitkään aikaan...  ;___;
Seuraava postaus tulee varmaan pian ku oon nyt kuvannu hirveest ja
sit se jatko osa tohon Clarityn tarinaaki tulee jossai vaihees ja sillee.. :)



8 kommenttia:

  1. Awws! :3 Söpöjä molemmat. Mutta ihan vaan vinkkinä, yritä laittaa kaikki kuvat keskelle. Ku nyt ne on tollee mitensaattuu. Ei se nyt varsinaisesti ole mikään ongelma mutta hieman hienosäätöä.

    http://hansuliini-lovelyme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mun kone varmaa vammaa, ku sen mukaan kaikki on keskel, yritän tehä asialle jotain :D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Joo :D Älä unohda Claritya <3 :< :D mut kiitos molemmat

      Poista
  4. tosi kivoja kuvia ja suloonen koira ♥

    nukkeblogini -
    http://herkkuerkku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Nää kuvat oli kivoja! Taidanpas liittyä lukijaks. Mun blogii saa kyl kans lukee:D
    Kreetannuket.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Kiitos! Oon sun blogin lukia jo nii en voi liittyy :)

    VastaaPoista